ترین های تابستان 96

موسیقایی ترین: کارهای Ludovico Einaudi منو به دنیای دیگه ای می بره و هم گام با گذشته روزی نیست که high hopes پینک فلوید رو گوش ندم و یا برام تکراری بشه.
زیباترین: مشاهده عکس.
بهترین: خب شاید این انتخاب خیلی عمومی باشه و از هرکی بپرسید Game of Thrones را انتخاب کنه و واقعا هم خوبه و در کنار اون سریال فوق العاده ی Black Mirror این روزها دنیای جدیدی رو برای من به نمایش در آورد. فیلم سینمایی خاصی مد نظر نیست.
پیچیده ترین: ازدواج؛ که متاسفانه مثل خیلی از رویدادهای جاری تو این کشور در اکثر اوقات بسیار پیچیده و بعضا برای من مضحک به نظر میرسه.
احمقانه ترین: انتخابات.
غیر قابل تحمل ترین: تابستان. این روزها تابستان برای من غیر قابل تحمل ترین فصل زندگی شده. گرمای بیابانی هوا، مگس های سفید، بوی عرق، سر و صدای بچه ها تو کوچه ها و…
احمقانه ترین تصمیم: زندگی در ایران مخصوصا برای اشخاصی که با زندگی در این کشور مساله دارن.
غمگین ترین: دیالوگ جان اسنو که به جادوگر مو قرمز بعد از زنده کردنش میگه به نظرم بسیار تاثیرگذار و پر معنی بود. «ممنونم که منو نجات دادی اما من به عنوان فرماندت ازت یه درخواستی دارم، اگه دوباره مردم دیگه منو زنده نکنی.»

پاسخی بگذارید

