من نژاد پرست نیستم

29276655زندگی در ذات خودش هیولایی داره که هر لحظه ممکنه تموم اون چیزی که براش تلاش کردی رو ازت بگیره. آره زندگی چیز ترسناکیه، زندگی چیز سختیه و میشه گفت هر چی به مفهوم واقعی اون نزدیک تر بشی همه چیز سخت تر هم میشه. به حدی سخت که جمله بودن به از نبود شدن برات بی معنی بشه. زندگی سخت میشه و فصل ها سپری میشن و بیشتر از همیشه به عدم وجود اختیار تو انسان اعتقاد پیدا می کنی. اما لحظه هایی وجود داره که حتی آدم هایی با نژاد من هم نمی تونن از وجود اونها صحبت نکنن. لحظه ی یک روز برفی، بخار شیشه ماشین، قدم زدن تو یک خیابون بی انتها، عابرین سرما زده ی خیابون و یا یه خواب کوچولو تو ماشین بین اون همه برف تو ساعت 9 صبح به وقت پارک همیشگی ساعی. آره، آدم هایی با نژاد من هیچ وقت شاید نتونن به اون مفهوم واقعی لذت برسن چون مفهوم واقعی زندگی رو فهمیدن اما این دلیلی بر نبود یک تصویر زیبای ذهنی نیست تصویری که نه تو اون مزاحمی وجود داره و نه مراحمی. من نژاد پرست نیستم، من از همه ی آدم ها به یک اندازه متنفرم. حتی خودم.

پاسخی بگذارید

